Haber

Temmuz ayında Türkiye’de Fransa’dan sonra en çok Peugeot satıldı

Peugeot türkiyeTemmuz ayındaki satışlarıyla yılbaşından bu yana yükseliş trendini sürdürdü.

Şirket, Temmuz ayında gerçekleştirdiği 8.148 adetlik satışla toplam pazardan yüzde 7,2 pay aldı. sadece temmuzda Peugeot binek otomobil pazarında üçüncü, hafif ticari araç pazarında ise ithal markalar arasında birinci oldu. Yılın ilk 7 aylık döneminde Peugeot türkiye49 bin 40 satışla yüzde 7,3 pazar payına ulaştı ve toplam pazarda 5. sırada yer aldı.

En çok tercih edilen hafif ticari Peugeot Rifter

Peugeot, yılın ilk 7 aylık döneminde 37.385 adetlik satış ve yüzde 7,2’lik pazar payıyla binek otomobillerde 5. sıradaki yerini korudu. türkiye hafif ticari araçlarda büyümesini sürdürdü. Peugeot, Ocak-Temmuz 2023 döneminde 11 bin 655 adet hafif ticari araç sattı. türkiye hafif ticari araç pazarında ithal markalar arasında yüzde 7,6 pay ile birinci sırada yer aldı. Rifter, Temmuz ayını 715 adet satışla ikinci sırada tamamlasa da, 6.718 adetlik toplam satışı ile ilk 7 aylık dönemde pazarın en çok tercih edilen başkan modeli olmaya devam etti. Markanın D-Sedan pazarındaki makyaj oyuncusu 508, Temmuz ayında segmentinin en çok satan üçüncü modeli olarak öne çıktı.

Peugeot Türkiye Genel Müdürü Gülin Reyhanoğlu

2023 yılının kendileri için yükselen bir ivme ile devam ettiğini belirten Peugeot Türkiye Genel Müdürü Gülin Reyhanoğlu, “Tez çalışmalarımızla pazarın neredeyse tamamına rekabetçi ve yenilikçi seçenekler sunuyoruz. Geçtiğimiz Temmuz ayı Peugeot Türkiye için rekorların kırıldığı bir aydı. marka tarihinin en iyi temmuz indirimine imza atıyorduk, diğer yandan en yüksek ilk 7 aylık performans sonucunu elde etmeyi başardık, daha da önemlisi temmuz sonunun prestijiyle birlikte Peugeot markası olarak şimdiye kadarki en yüksek toplam satış hacmi.Yani tüm zamanların en yeterli satış performansını bu yıl gerçekleştireceğimizin garantisini veriyoruz.Geride bıraktığımız bu dönemde elde ettiğimiz toplam 49.400 adet satış ile yılsonu için hedeflediğimiz rekor satış rakamlarına doğru emin adımlarla ilerliyoruz.” Türkiye pazarındaki artan performansın Türkiye’yi Peugeot dünyasında da ön plana çıkardığını vurgulayan Gülin Reyhanoğlu, “Mayıs ayında yaptığımız satışlarla geçtiğimiz yılın ardından dünyada en çok Peugeot satışı yapan ülke olmayı başardık. Fransa ve İtalya Temmuz ayındaki satışlarla İtalya’yı ikinci sıraya bıraktık”Bu başarıda tüm modellerimizin çok değerli bir rolü var. Her segmentte zirveye oynuyoruz” dedi.

SUV’un lideri Peugeot Türkiye

Peugeot Türkiye’nin başarısının arkasında piyasadaki en iddialı SUV ailesinin olduğunu ifade eden Gülin Reyhanoğlu, sözlerini şöyle sürdürdü: “2008, 3008, 5008 ve 408 olmak üzere 4 farklı tasarım ve yetenekteki SUV modelimiz ile 29 bin 813 adete ulaştık. Türkiye SUV pazarında yüzde 11,9 pay ile liderliğimizi koruyoruz.C-SUV modelimiz 3008 yüzde 8,9 pazar payıyla en çok tercih edilen üçüncü SUV modeli oldu. D-SUV modelimiz 5008 hem Temmuz’da hem yılın ilk 7 ayında hem de ilk 7 ayda segmentinde ikinci sırada yer aldı.408’imize bir parantez daha açmak istiyoruz. Temmuz ayında 2.288 adet Peugeot 408 sattık ve bu kısa sürede yeni 408 kendi segmentinde beşinci sıraya yükseldi. 3008’den sonra en çok tercih edilen ikinci Peugeot modeli olmayı başardı.”

>

Kaynak: Carmedya.com / Araba

imranlihaber.xyz

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu